nee

Jag hinner inte blogga om dagarna, det är ju snart lov så det är mycket med skolan och dansuppvisning på söndag klockan fem på folkan, Nervöst!
Så ingen tid kommer att bli över; plugg och öva på att byta om blixtsnabbt och dansa sen efter helgen är det prov och inlämnings saker och jumpa planering och prov imorn och.. Mitt huvud snurrar och jag är 100 procent säker på att jag kommer glömma något jätteviktigt, som en silver penna! Den ska jag ha till att avsluta ett skolprojekt och den får inte glömmas!
Jag kommer faktiskt till och med plugga på håltimmen imorn :o
Hm känns som att jag skjutit upp på lite saker och nu kommer dom tillbaks..

Bara så att inte inte blir värsta depp/stress inlägget..

Happy Face :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0