yay!

Idag kom kläder som jag och mamma beställt från HM!
Även om vi beställde dom för över en månad sen :O
Det var typ 20 linnen i svart och vitt.
Jag har på mig ett gult linne och blå skjorta just nu som också kom med posten.
Jag visar upp dom sen nån dag när jag öschkar!
Från HM kom även en kavaj som jag beställt, den satt en aning konstigt men den var ändå snygg (:
Jag ska skicka tillbaks en svart och vit randig skjol (stavar det så?) och ska skicka efter en mindre storlek, och så ska jag skicka tillbaks en klänning som också var för stor, och kanske fel färg :p

Fashion, Fashion I'm addicted I suppose

Kommentarer
Postat av: snookie

hejsan! hur har du haft det idag ? :)

ser att du gillar lila, min favorit färg! :D

2011-03-10 @ 18:28:12
URL: http://snookies.blogg.se/
Postat av: Angelica

Kjol, vet du väl? :) Eller har du glömt allt på lovet? :)

2011-03-10 @ 19:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0