Tiisdag

Idag har jag varit på järvzoo och glåmat på varg, men typ hälften av djuren var borttagna eftersom att det är så snöigt och kallt :( Jag hade velat vara vid getterna.. men dom var ju nån annanstans!
Jag och Madde och 4 till gick runt på en timme ungefär och då åt vi mat också.
Sen väntade vi 2 timmar på att få åka hem (: men det var kul ändå :P
När jag kom hem var jag trött efter att ha gått omkring hela dan, jag sov nästan innan jag skulle iväg på dans.
Dans var kul, vi övar inför Dansens dag, det är lite konstig dans, lite mera ''konst'' typ lr nå :P Men det ska bli kul ändå. Imorn kväll är det dans och sen åker jag iväg till fjällen ;) Missar 2 dagar i skolan :( Dom dagarna det är bild! Jag gillar bild och skulle behöva jobba med det :/ Och så börjar en ny kurs om nåh franskt.. jag vet inte :p
Vet ni? jag har en hemlig blogg nu.. fast jag vågar inte riktigt skriva saker där, då jag har låst den och sparar bara inläggen i utkast.. aja där kan jag iaf skriva sånt jag inte kan skriva här (:
Ingen bild på detta inlägg.. jag vet inte vad jag ska ha för bild och det brukar alltid sluta med typ ett egopic och man kan ju inte ha sånna i varje inlägg (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0