Tandborsten<3

Jag har nu borstat tänderna efter att ha ätit Alldeles för mycket popcorn!
Skulle vilja borsta dom igen men det är så tråkigt än om skönt efteråt.
Ja, skulle kanske ha skrivit på svenska novellen idag som jag tjatar om så mycket men det låg ju på golvet i mitt rum så jag glömde bort den :/ Istället för att ha skrivit på svenskan så har jag gjort lite annat idag.
Dan började med att jag vaknade 13.30.. just det! 13.30!! :( Aja sen åt jag lunch och drog iväg och gymmade.
Sen kom jag hem och tog en dusch, efter duschen var det middag med familjen + farbror Lars och kusin Alfred.
Sen var jag barnvakt åt Alfred medans mamma pappa och Lars stack på bandy. Bollnäs vann..tror jag? bryr mig inte så värst men det är kul att vinna. Sen så spelade vi tv spel, kollade på cougar town och nu ligger jag i sängen med min älskade data.
Tills
imorn så har jag satt väckar klockan på 11.30!!
Dels för att jag inte ska sova bort hela dan igen och så för att jag ska hämta Alfred på dagis vid 1, eller tidigare.
Seees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0