Svenska=oorka

Jaha.. jag kanske ska ta tag i svenskan nu då.. Vi ska skriva en novell som bör lämnas in idag, med det kan ju tolkas på olika sätt tycker jag, och vi hade inte ens svenska i skolan idag!
Min novell ska typ handla om en kille som hatar sin mamma och han går på IV, jag kan inte komma på vad han ska heta.. Jag vet inte vad hans kompis ska heta heller :( Det är nog därför det går trögt, jag vill ha ett perfekt namn.
Hitills har jag skrivit en halv sida.. Och den måste vara typ 2.
Kommentera gärna om ni kommer på några namn men det måste vara perfekt.. Jag har försökt med massa namn men dom passar inte.. Ett tonårs namn lix aja, jag kanske borde skriva i svenska boken ist för här :p
Aj, jag har träningsvärk och ont i ryggen..
Jag kommer nog somna ist för att skriva svenska.. Soo tired!
Ni får veta sen om jag skrev klart svenskan, om jag gör det kanske jag lägger upp den i bloggen (:
Dessutom kommer jag att lägga ut roliga serier, eller.. jag tycker att dom är rolig iaf!

Kommentarer
Postat av: Amanda - Konståkare & Hobbyfotograf

Hmmm... ett tonårs-namn... lätt Teofil! ;D

2011-03-04 @ 20:17:17
URL: http://aamandapalmer.blogg.se/
Postat av: anonym

Natalie, johanna, josefine, mathilda, ellinor.

och JONATAN

2011-03-04 @ 23:55:23
Postat av: Linn

Fin blogg!

Satte just upp en frågestund på bloggen,

kika gärna in och ställ en fråga eller två? :)

Skulle vara super gulligt!

2011-03-05 @ 18:03:50
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Natalie

Snygg bloggdesign !;D

2011-03-05 @ 22:38:01
URL: http://natella.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej. Kanske dom hära namnen passar

Jonathan, Mikael, Carl

2011-03-06 @ 18:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0