Måndag..

Måndag idag, och jag har lov! (:
Varit i ljusdal mesta av dan och kollat på kläder och kollat på trosellsmöbler som min morbror och morfar äger. (ja! morbror inte mormor)
Dom har nyss flyttat trosellsmöbler från bollnäs till ljusdal. (:
Jag har skrivit 1 och en halv sida på min svenska novell btw!! :D
Jag känner mig jätteduktig!
Ska dock skriva minst lika mycket till innan lovet är slut också :/
Imorn blire gym och söderhamn maybe? jag vet inte riktigt hur det blir..
Och på onsdag är det tänkt att jag ska vara barnvakt åt min kusin hela dan så att han slipper trökdagis ;)
Kanske knäpper kort på sötnosen?
Just nu sitter jag och lyssnar på musik, och ska snart gå in på omegle för att det är så roligt :p
Btw förstår mig inte på folk som hatar '':p'' smileysen..
Den är inte sur??
Jag använder den jämt och jag är inte sur :P

Kolla vad jag gjorde i paint!! *stolt!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0