HejHej!

Nu är jag inte trött längre ;)
Så, jag gick ner till ica och köpte en smoothie och dansade lite framför spegeln, vf kan jag inte vara såhär pigg på dagarna?
nä, kvällen är den bästa tidpunkten på dygnet lätt!
Jag köpte iaf en brämhults smoothie för 30 spänn :O
Det är väldigt dyrt!
Och det är ännu dyrare att göra egen smoothie hemma :(
Aja, lätt värt det..
Hmm nu ska jag dricka upp min smoothie (har druckit halva och börjar få ont i magen x) ) sen ska jag omgle:a och kolla på youtube videos och.. kolla på bloggar och.. vara vaken hela natten eftersom att det inte går att sova om man har slöat hela dan och är jätte pigg nu!

Ni får inte se mitt ''lov-ansikte'' sov jag brukar säga jämt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0