Gemini

Igår skickade jag äntligen in religions uppsatsen! :) Vi skulle hitta på en egen religion, och skriva lite saker om den.
Min religion heter Gemini (tvilling på latin) Zacht och Zarja är gudarna, dom är tvillingar.
Anledningen till att dom är tvillingar är att religionen mest handlar om jämlikhet mellan alla människor och att alla ska behandlas lika lixx (:
Jag hoppas såklart på mvg men jag får nog vg vilket jag såklart skulle vara nöjd med ! :p

Maja har gett mig 10 st vampyr böcker som  jag ska börja läsa såfort jag läst ut trueblood böckerna :)
Jag har btw läst ut 6an och snart ska jag börja läsa sjuan <3
Jag kan knäppa kort på böckerna senare nån gång (; 8 av böckerna är skrivna av Anne Rice :)

Imorn är det friluftsdag, jag ska till järvzoo tillsammans med hälften av skolan, typ över 100 st som ska dit.
Jag ska ha med Brämhults smoothie, (trots att jag vet att jag får ont i magen om jag dricker upp den) kakor, pannkakor oooch inget mer kaanske då att jag gör varm cholkad men jaja.

Nu ska jag kolla på The office .punkt.


På bilden är sjunde boken! Jason Stackhous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0