Fjällena

Jag hade dans nyss och nu drar jag snart till fjällen, så det blir ingen uppdatering förs än på söndag :/
Jag tänker nog inte åka skidor och sådär, men vi är väl mest där för att min faster fyller år och så ska vi fira henne :)
Jag missar 2 bild lektioner, ny kurs som sagt och engelska prov... Jag tycker inte om att vara borta från skolan :( man missar så mycket.
Men när jag är i fjällen borde jag kunna läsa min bok mycket och det är ju på + sidan :) Och så får jag vara med släkten och det kan ändå vara skönt att slippa skolan även om man missar massa saker :p
åh va trött jag är just nu..  jaa, ska väl packa lite till då (:
Vet föresten inte riktigt vart i fjällen jag ska till, kan säga det när jag kommer hem (:
Kram !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0