Datanörd

Jaa, idag fyller Calle 18 år dah!
Typ 10 av hans kompisar kom hit med nån uppblåsbar docka x)
Släkten kom hit också (eller.. inte hela för dom hade andra saker för sig) :p
Jag har fortfarande ont i översidan av högra foten.. antingen har jag dansat för mycket och sträckt mig lr nå eller så är det nån nerv.. jag försökte trycka lite där det gjorde ont men nu gör det ondare :/
Jag kan knäcka inte tårna, som jag gör varje dag :o
Nu ska jag duscha snart, det är roligt eftersom att vattnet blir lite lila från hårfärgen ^^
Jag hade ju tänkt lägga ut min svenska novell meen.. äsch!
Den är 4 sidor lång och inte så värst bra (;
Ööh.. Jag sitter som en säck potatis.. inte undra att man har ont i ryggen dåeh!
Freedag imorn!! pedagogisk eftermiddag, så vi slutar runt 12 lr nått! :D
Då måste jag gå och skaffa praoplats! Annars får man ju ingen plats, vi har prao vecka 14.
Min Ipod säger åt mig att ansluta den till datan och gå in på Itunes, och Itunes säger åt mig att återställa Ipoden lr nå att det blir fabriksinställningar för att det är nåh fel D:
Då försvinner ju typ alla appar och så :(
Ska gå och fråga pappa vad jag ska göra... nu!

Kraam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; ....vad menar du med det?

2011-03-18 @ 18:39:16
URL: http://enjoyangeelslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0