Amanda

Imorse var jag och kollade på Angelica när hon åkte konståkning (hon var jätte duktig)
Sen så var jag med Amanda, hon började sminka mig och fixa mitt hår till när vi skulle fota.
Vi fotade på en väldigt snöig åker, jag hade på mig en ganska kall typ balklänning och plumsade fram isnön, jag frös om händer och fötter jätte mycket men annars gick det bra (:
Det blev fina bilder tror jag, aja sen åkte vi hem till mig och kollade på Labyrinth, som var bra^^
Och så kollade vi på nästan hela The Ninth Gate men Amanda åkte hem innan slutet, så jag kollade klart alldeles nyss, jaa jag vet inte vad jag tyckte om filmen annat än att den var bra.. Jag måste smälta slutet lite, den slutade så tvärt :p
Nu ska jag kolla klart på Due Date (;
Föräldrar fritt här hemma btw, mamma och pappa är på bandyfinal i uppsala, Go Bollnäs!
Amanda lockade mitt hår och sminkade, vet dock inte hur mycket smink som var kvar på bilden :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0