2011

2011 nu då, kommer bli svårt aatt vänja sig vid det om man ska skriva datumet lr nå :)
Vad segt allt känns på lovet..
Jag sov till 14.00 igår så det kändes inte bra, men jag satte faktiskt klockan på 12 idag,
Jag har satt klockan på 11 varje dag men då klev jag inte upp så,,

Angelica vill åka skidor nån dag men vet inte om jag kommer iväg på det på morgonen..
Det är så kallt och om jag åker snowboard kommer jag nog göra illa mig ganska mycket eftersom att jag är nybörjare men skidor har jag åkt så länge att det inte är lika kul.
Iaf inte i bollnäs, det är lix mysigare i fjällen, och större!
Aja, nu ska jag... jaa jag hade tänkt gå till gymet men det stängde 16 så jag har ganska tråkigt just nu.
Jag kanske spelar på min ukulele lr nå :P

Kommentarer
Postat av: Bieber Girl

Hej ! Fin Blogg ;)

Kika gärna in min Justin Bieber Blogg ! ;)

Där jag skriver en novell om han, som jag har hittat på själv.

Många gillar, bloggen och berättelsen så jag hoppas att du ocskå börjar gilla och följa den !

Förlåt om du inte gillar sånt. Kram !

2011-01-02 @ 18:21:14
URL: http://biebergirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0