Fredags sammanfattning..

Idag i skolan så hade vi först religion, inte så där jättekul :/
Sen hade vi 2 timmars rast (eller lunch) så då kollade jag och Amanda på Corpe Bride (: Har sett den förr men det är bra så den går att se många gånger.

Sen hade vi matte prov, jag var väl inte så jätte förberedd men det gick helt okej,
sen hade vi engelska.
På engelskan så skulle vi ha redovisning om något om USA,
så jag hade valt frihetsgudinnan (statue of liberty)
Jag tänkte säga till våran fröken att jag inte hunnit läst in min presentation så mycket än men då började över halva klassen säga att dom inte var klar eller inte förberedd, våran lärare blev då arg och skällde på dom som inte tänkte redovisa så jag bestämde mig för att inte säga något om att jag inte var förberedd och bara redovisa ändå :p
Det gick helt okej, sen så hade vi bild, vilket är kul! Men jag fick målarfärg i mitt hår..
Klockan 15.00 (lr lite tidigare) slutade dan och en trött Hanna gick hem :)

Jag skrev mycket ''sen'' i texten men jag orkar inte skriva..

Puss, puss Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0