Hej, det var ett bra tag sen!

Ja, Jag har inte suttit så mycket vid datan på senaste tiden så det har inte varit nån uppdatering men jag får väl göra det nu då!
Jag har hunnit målat naglarna typ 6 gånger sen senaste inlägget så det kanske kommer bilder på det sen, just nu är mina naglar iaf helt fabulous! :)
Igår kollade jag på shutter island, den var ju väldigt bra och så men slutet tyckte jag var förvirrande, man fattade ingenting men den var jätte bra för övrigt!


<3 <3 <3 <3 av 5 hjärtan för shutter island

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför la du in 2 bilder, men bara skrev om en av dom???

2010-07-28 @ 17:09:21
Postat av: Hanna

Svart till ¨anonym¨

Båda bilderna kommer från samma film :)

2010-07-28 @ 23:02:03
URL: http://frokennorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0